Content

Published

(Updated )

Laurea-ammattikorkeakoulu

Mikrokurssi: Asiakaskeskeisyys ja asiakasymmärrys

Tällä kurssilla käydään läpi asiakaskeskeisyyttä organisaation ja yksittäisen työntekijän näkökulmasta sekä pohditaan sitä, miten asiakkaan kokemuksia voi ymmärtää paremmin.

Reading material

From

Start learning right away
Online
Kurssin käsitellään seuraavia aiheita: 1. Mitä tarkoittaa asiakaskeskeinen organisaatio? 2. Mikä merkitys asiakaskeskeisyydellä on yritykselle? 3. Mitä asiakaskeskeisyys tarkoittaa työntekijän arjen työssä? 4. Asiakkaan kokemusten ymmärtäminen.

Contains

  • Mikrokurssi: Asiakaskeskeisyys ja asiakasymmärrys

    Reading materialFrom

    Online
    Start learning right away
    Open

Further details

Language

Finnish

Organiser

Laurea University of Applied Sciences

Laurea-ammattikorkeakoulu

Material

https://digicampus.fi/login/index.php(Opens in a new tab)

Contact person

Laurea-ammattikorkeakoulu