Kurs
Publicerad
(Uppdaterad )
Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu
Menesty asiakaspalvelijana – erilaisten asiakkaiden kohtaaminen
Fr.o.m.
2 sp
Online
Opintojaksolla on käytännönläheisiä työkaluja asiakaspalvelutaitojen vahvistamiseen ja monikulttuuriseen asiakaspalveluun. Saat myös valmiuksia menestyä muuttuvassa toimintaympäristössä. Opintojakso sopii niin opiskelijoille kuin työssä käyville ammattilaisille, jotka haluavat kehittää asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitojaan.
Opintojakso jakautuu kolmeen keskeiseen teemaan: asiakaskokemus, vuorovaikutus ja erilaiset asiakaskohderyhmät.
Tilläggsuppgifter och anmälan
Pris och anmälningstid
Kontrollera informationen på högskolans webbsida
Detaljerad information:
Utbildningsområden
Tjänstebranschen
Omfattning
2 sp
1 del
Kod
AV00FR01
Lärandemål