Kurs
Publicerad
(Uppdaterad )
Tampereen yliopisto
Markkinoinnin perusteet
Jaksolla perehdytään markkinoinnin strategiseen ja operatiiviseen rooliin, keskeisiin osa-alueisiin sekä merkitykseen eri organisaatioissa ja yhteiskunnassa.
5 sp
Grundstudier
Opintojaksolla perehdytään markkinoinnin keskeisiin osa-alueisiin (mm. markkinoinnin johtaminen, kuluttajakäyttäytyminen, digitaalinen markkinointi) ja käsitteisiin kuten markkinoinnin kilpailukeinot, brändi ja asiakkaan kokema arvo.
Tilläggsuppgifter
Luento-opetus ja tentti, monimuotototeutus, syksy 2025
Hur du avlägger
Tilläggsuppgifter och anmälan
Pris och anmälningstid
Kontrollera informationen på högskolans webbsida
Detaljerad information:
Tidpunkt
Utbildningsområden
Handel, administration och juridik
Omfattning
5 sp
2 delar
Kod
KAT.MARK.101
Lärandemål
Tilläggsuppgifter