Kurs

Publicerad

(Uppdaterad )

Tampereen yliopisto

B2B-Markkinointi

Opintojaksolla perehdytään B2B-markkinoinnin perusteisiin, asiakasarvon ymmärtämiseen, luomiseen ja toimittamiseen.

Fr.o.m.

5 sp

Ämnesstudier
Ydinsisältö
  • B2B-markkinoinnin perusteet.
  • Asiakkaan kokeman arvon ymmärtäminen.
  • Arvon luominen asiakkaalle.
  • Arvon toimittaminen asiakkaalle.
Täydentävä tietämys
  • Selittää asiakasarvon määritelmä ja luokitella tuotteet teollisten tuotteiden markkinoilla. Analysoida arvontuottamista, asiakassuhteita ja verkostoja globaalissa liiketoiminnassa.
  • B2B-markkinoiden segmentointi, markkinatiedon hankkiminen ja hyödyntäminen, yritykset asiakkaina, markkinointitutkimukset, kilpailija-analyysi, asiakaspalaute, markkinointistrategian luominen.
  • Tuotteistaminen, mukautuvan markkinatarjooman luominen, arvolähtöinen hinnoittelu, globaalin tarjooman hallinta, uuden tarjooman lanseeraus, markkinointikanavan hallinta.
  • Asiakassuhteiden luominen, asiakassuhteiden ylläpito, yhteistyö markkinointikanavan kanssa.
Erityistietämys
  • Korostaa asiakasarvon merkitystä B2B-markkinoilla.

Tilläggsuppgifter och anmälan

Pris och anmälningstid

Kontrollera informationen på högskolans webbsida

Gå till högskolans webbplats(Öppnas i en ny flik)

Detaljerad information:

Tidpunkt

Fr.o.m.

Utbildningsområden

Teknik

Omfattning

5 sp

0

Kod

TUTA.220

Arrangör

Tammerfors universitet

Tampereen yliopisto

Tilläggsuppgifter

avoin.tau@tuni.fi