Kurs

Publicerad

(Uppdaterad )

Tampereen yliopisto

Brand experience in retailing

The course familiarizes students with the role of brand management and the power of creating superior brand experiences in today’s global retail environment.

Fr.o.m.

5 sp

Andra studier

The course familiarizes students with the role of brand management and the power of creating superior brand experiences in today’s competitive, global retail environment. The course introduces key concepts of retail brand experience including retail brand strategy, experience dimensions, customer journeys and brand touchpoints, brand communication, brand loyalty and brand co-creation. The course gives students insights on how to build attractive, omnichannel brand concepts and how to co-create retail brands that resonate with customers.

Tilläggsuppgifter och anmälan

Pris och anmälningstid

Kontrollera informationen på högskolans webbsida

Gå till högskolans webbplats(Öppnas i en ny flik)

Detaljerad information:

Tidpunkt

Fr.o.m.

Utbildningsområden

Handel, administration och juridik

Omfattning

5 sp

0

Kod

KAT.KAU.005

Arrangör

Tammerfors universitet

Tampereen yliopisto

Tilläggsuppgifter

avoin.tau@tuni.fi

Ingår i temana:

Förnybart arbetsliv och kompetens