Kurs
Publicerad
(Uppdaterad )
Oulun yliopisto
Markkinoinnin perusteet (AVOIN YO)
Fr.o.m.
5 sp
Kurssi taustoittaa markkinoinnin oppiainetta mm. seuraavien teemojen kautta:
1) markkinoinnin määritelmiä, käsitteitä ja ilmiöitä, mm. arvonluonti asiakkuuksissa sekä markkinointi erilaisissa toimintaympäristöissä, 2) markkinoinnin strategisia työkaluja ja viimeisimpiä ilmiöitä, mm. palveluvaltaistuminen ja verkostoituminen, 3) kuluttajakäyttäytymisen perusteita, 4) markkinointi ja kestävä kehitys, 5) B-to-B markkinointi ja myyntityö, 6) markkinointiviestintä ja digitaalinen markkinointi ja 7) jakelukanavat sekä verkostot.
Tilläggsuppgifter och anmälan
Pris och anmälningstid
Kontrollera informationen på högskolans webbsida
Detaljerad information:
Utbildningsområden
Handel, administration och juridik
Omfattning
5 sp
1 del
Kod
AY724106P
Förkunskapskrav
Lärandemål
Tilläggsuppgifter