Kurs

Publicerad

(Uppdaterad )

Oulun yliopisto

Markkinoinnin perusteet (AVOIN YO)

Fr.o.m.

5 sp

Kurssi taustoittaa markkinoinnin oppiainetta mm. seuraavien teemojen kautta: 1) markkinoinnin määritelmiä, käsitteitä ja ilmiöitä, mm. arvonluonti asiakkuuksissa sekä markkinointi erilaisissa toimintaympäristöissä, 2) markkinoinnin strategisia työkaluja ja viimeisimpiä ilmiöitä, mm. palveluvaltaistuminen ja verkostoituminen, 3) kuluttajakäyttäytymisen perusteita, 4) markkinointi ja kestävä kehitys, 5) B-to-B markkinointi ja myyntityö, 6) markkinointiviestintä ja digitaalinen markkinointi ja 7) jakelukanavat sekä verkostot.

Tilläggsuppgifter och anmälan

Pris och anmälningstid

Kontrollera informationen på högskolans webbsida

Gå till högskolans webbplats(Öppnas i en ny flik)

Detaljerad information:

Utbildningsområden

Handel, administration och juridik

Omfattning

5 sp

1 del

Kod

AY724106P

Arrangör

Uleåborgs universitet

Oulun yliopisto

Tilläggsuppgifter

avoin.yliopisto@oulu.fi

Ingår i temana:

Hållbar utveckling och tillväxt

Samhälle och interaktion