Kurs

Publicerad

(Uppdaterad )

Oulun yliopisto

Asiakaskehityksellä kilpailuetua (AVOIN YO)

Fr.o.m.

5 sp

Online
Asiakaskehityksen lähtökohtana on saada maksavat asiakkaat testaamaan yrityksen liikeideaa, tuotteita ja palveluja mahdollisimman pian. Tuotteita tai palveluja kehitetään alusta alkaen asiakkaan näkökulmasta. Onnistunut asiakaskehitys tuottaa asiakkaalle omistajuuden kokemuksen näin sitouttaen hänet yrityksen asiakkaaksi. Kurssin aikana opitaan (1) löytämään asiakas, (2) todentamaan asiakas, (3) rakentamaan asiakassuhde ja (4) rakentamaan yritys asiakkaan ympärille sekä (5) ymmärretään ketterän kehittämisen rooli osana asiakaskehitystä. Opiskelija saa yleiskuvan asiakaskehityksen teoriasta, prosessista ja käytännöistä sekä työkaluja asiakaskehityksen soveltamiseen.

Tilläggsuppgifter och anmälan

Pris och anmälningstid

Kontrollera informationen på högskolans webbsida

Gå till högskolans webbplats(Öppnas i en ny flik)

Detaljerad information:

Tidpunkt

Fr.o.m.

Utbildningsområden

Handel, administration och juridik

Omfattning

5 sp

9 delar

Kod

AY00AU52

Arrangör

Uleåborgs universitet

Oulun yliopisto

Tilläggsuppgifter

avoin.yliopisto@oulu.fi

Ingår i temana:

Nya teknologier

Hållbar utveckling och tillväxt