Kurs
Publicerad
(Uppdaterad )
Oulun yliopisto
Asiakaskehityksellä kilpailuetua (AVOIN YO)
Fr.o.m.
5 sp
Online
Asiakaskehityksen lähtökohtana on saada maksavat asiakkaat testaamaan yrityksen liikeideaa, tuotteita ja palveluja mahdollisimman pian. Tuotteita tai palveluja kehitetään alusta alkaen asiakkaan näkökulmasta. Onnistunut asiakaskehitys tuottaa asiakkaalle omistajuuden kokemuksen näin sitouttaen hänet yrityksen asiakkaaksi. Kurssin aikana opitaan (1) löytämään asiakas, (2) todentamaan asiakas, (3) rakentamaan asiakassuhde ja (4) rakentamaan yritys asiakkaan ympärille sekä (5) ymmärretään ketterän kehittämisen rooli osana asiakaskehitystä. Opiskelija saa yleiskuvan asiakaskehityksen teoriasta, prosessista ja käytännöistä sekä työkaluja asiakaskehityksen soveltamiseen.
Tilläggsuppgifter och anmälan
- Pris och anmälningstid
Kontrollera informationen på högskolans webbsida
Detaljerad information:
Utbildningsområden
Handel, administration och juridik
Omfattning
5 sp
Undervisningsspråk
Finska
Kod
AY00AU52