Kurs

Publicerad

(Uppdaterad )

Karelia-ammattikorkeakoulu

Tapahtuman digitaalinen markkinointi ja analytiikka

3 sp

Anmälan pågår
Online
Opintojaksolla perehdyt digitaalisen markkinoinnin keskeisimpiin menetelmiin ja työkaluihin sekä opit, miten niitä voi soveltaa tapahtuman markkinoinnissa. Opintojaksolla harjoittelet digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöä sekä opit analysoimaan ja visualisoimaan digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa. 1. Digitaalisen markkinoinnin työkalut ja menetelmät: • Sisältömarkkinointi • Hakukonenäkyvyys Googlessa (ilmainen ja maksullinen) • Sosiaalisen median markkinointi (ilmainen ja maksullinen) - Facebook, Instagram, LinkedIn • Google Ads video- ja display-mainonta • Sähköpostimarkkinointi • Tapahtuma- ja lipunmyyntialustat ja verkkokaupat 2. Digitaalisen markkinoinnin seuranta ja analysointi: • Tavoitteiden asettaminen ja konversioseuranta digitaalisen markkinoinnin työkaluilla • Seurantaan perustuvat markkinoinnin toteutusmenetelmät • Google Analytics • Markkinoinnin tulosten mittaus ja analysointi  • Mediaseuranta ja tiedonhaku

Tilläggsuppgifter och anmälan

Pris och anmälningstid

Kontrollera informationen på högskolans webbsida

Gå till högskolans webbplats(Öppnas i en ny flik)

Detaljerad information:

Tidpunkt

Utbildningsområden

Konst och kultur

Omfattning

3 sp

1 del

Kod

HM10083-3006

Arrangör

Karelia yrkeshögskolan

Karelia-ammattikorkeakoulu

Tilläggsuppgifter

opin@karelia.fi

Ingår i temana:

Förnybart arbetsliv och kompetens