Kurs

Publicerad

(Uppdaterad )

Karelia-ammattikorkeakoulu

Markkinointitutkimus pähkinänkuoressa - Mitä? Miksi? Miten?

1 sp

Anmälan pågår
Online
Saat tiiviin ja käytännönläheisen johdannon markkinointitutkimuksen maailmaan. Perehdyt markkinointitutkimuksen peruskäsitteisiin, menetelmiin ja sovelluksiin sekä siihen, miten voit hyödyntää sitä liiketoiminnan kehittämisessä: 1. Mikä on markkinointitutkimus? - Markkinointitutkimuksen määritelmä ja tavoitteet - Markkinointitutkimuksen tyypit ja käyttötarkoitukset 2. Miksi markkinointitutkimusta tehdään? - Liiketoimintapäätösten tukena - Asiakaskäyttäytymisen ymmärtäminen - Markkinointistrategian kehittäminen 3. Miten markkinointitutkimusta tehdään? - Tutkimusongelman määrittely - Tutkimussuunnitelman laatiminen - Aineistonkeruu ja analyysi - Tutkimustulosten tulkinta ja raportointi Opintojakso on suunnattu yrittäjyyttä suunnitteleville tai yrittäjänä jo toimiville.

Tilläggsuppgifter och anmälan

Pris och anmälningstid

Kontrollera informationen på högskolans webbsida

Gå till högskolans webbplats(Öppnas i en ny flik)

Detaljerad information:

Tidpunkt

Utbildningsområden

Handel, administration och juridik

Omfattning

1 sp

1 del

Kod

HM10106-3002

Arrangör

Karelia yrkeshögskolan

Karelia-ammattikorkeakoulu

Tilläggsuppgifter

opin@karelia.fi

Ingår i temana:

Förnybart arbetsliv och kompetens