Kurs
Publicerad
(Uppdaterad )
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
3D Basics
5 sp
På plats
3D-perusteet antavat sinulle tarvittavat työkalut ja tiedon suunnitella ja luoda objekteja hahmoista digitaalisiin ympäristöihin. Joitain teorioita ja työkaluja, joihin perehdyt tällä kurssilla, ovat 3D-grafiikan teoria, suunnittelu ja työkalut. Työkalut sisältävät suunnittelu- ja tuotantotyökalut 3D-sisällölle. Teoria sisältää koko 3D-tuotantoputken, mukaan lukien pelimoottorin 3D-grafiikka. Saat kokemusta 3D-taiteen (grafiikan) luomisprosessista erikoisalan näkökulmasta 3D-rakennuspalikoiden luomisen ja käytön kautta.
Tämä kurssi keskittyy peruskäsitteisiin liittyen 3D-tuotantoketjuun: sisällöntuotantoketjuun, mesh-mallintamiseen, digitaaliseen skulptaukseen, retopologiaan, mallin tektuuripinnan levittämiseen, teksturointiprosesseihin (saumattomat tekstuurit, tekstuurimaalaus, tekstuurin beikkaus), shader-suunnitteluun, tuomiseen-viemiseen pelimoottoriin ja pelimoottorin grafiikkaan liittyviin ominaisuuksiin ja asetuksiin.
Tilläggsuppgifter
Lisätietoja: avoinamk@jamk.fi
Tilläggsuppgifter och anmälan
Pris och anmälningstid
Kontrollera informationen på högskolans webbsida
Detaljerad information:
Tidpunkt
Utbildningsområden
Databehandling och kommunikation
Omfattning
5 sp
1 del
Kod
AAA591
Förkunskapskrav
Lärandemål
Tilläggsuppgifter