Kurs

Publicerad

(Uppdaterad )

Jyväskylän ammattikorkeakoulu

3D Basics

5 sp

På plats
3D-perusteet antavat sinulle tarvittavat työkalut ja tiedon suunnitella ja luoda objekteja hahmoista digitaalisiin ympäristöihin. Joitain teorioita ja työkaluja, joihin perehdyt tällä kurssilla, ovat 3D-grafiikan teoria, suunnittelu ja työkalut. Työkalut sisältävät suunnittelu- ja tuotantotyökalut 3D-sisällölle. Teoria sisältää koko 3D-tuotantoputken, mukaan lukien pelimoottorin 3D-grafiikka. Saat kokemusta 3D-taiteen (grafiikan) luomisprosessista erikoisalan näkökulmasta 3D-rakennuspalikoiden luomisen ja käytön kautta. Tämä kurssi keskittyy peruskäsitteisiin liittyen 3D-tuotantoketjuun: sisällöntuotantoketjuun, mesh-mallintamiseen, digitaaliseen skulptaukseen, retopologiaan, mallin tektuuripinnan levittämiseen, teksturointiprosesseihin (saumattomat tekstuurit, tekstuurimaalaus, tekstuurin beikkaus), shader-suunnitteluun, tuomiseen-viemiseen pelimoottoriin ja pelimoottorin grafiikkaan liittyviin ominaisuuksiin ja asetuksiin.

Tilläggsuppgifter

Lisätietoja: avoinamk@jamk.fi

Tilläggsuppgifter och anmälan

Pris och anmälningstid

Kontrollera informationen på högskolans webbsida

Gå till högskolans webbplats(Öppnas i en ny flik)

Detaljerad information:

Tidpunkt

Utbildningsområden

Databehandling och kommunikation

Omfattning

5 sp

1 del

Kod

AAA591

Arrangör

Jyväskylä yrkeshögskola

Jyväskylän ammattikorkeakoulu

Ingår i temana:

Nya teknologier

Förnybart arbetsliv och kompetens