Innehåll
Publicerad
Humanistinen ammattikorkeakoulu
Luovaa liiketoimintaa 3: Brändäystä pienille yrityksille -mikrokurssi
Brändäystä pienille yrityksille -mikrokurssi avaa konkreettisten esimerkkien kautta brändinrakennuksen perusasioita: mikä on brändi, miten rakennetaan arvopohjaista brändiä ja mitä hyötyä brändiyhteistyöstä voisi olla. Kurssilla tutustutaan brändäykseen aihealueiden tekstien ja tehtävien lisäksi havainnollistavilla esimerkkivideoilla luovien alojen yrityksistä.
Skriftligt arbete
Fr.o.m.
Börja med en gång
Online
Brändi on mielikuva. Se on yrityksille tapa erottautua, herättää kiinnostusta ja rakentaa yhteisöjä tuotteiden, palvelujen ja toiminnan ympärille. Brändäys on keskeinen osa yritysten liiketoimintaa ja myyntiä, mutta myös olennainen osa esimerkiksi taiteilijoiden, luovien alojen ammattilaisten tai artistien imagon rakentamista.
Brändäystä pienille yrityksille avaa konkreettisten esimerkkien kautta brändinrakennuksen perusasioita: mikä on brändi, miten rakennetaan arvopohjaista brändiä ja mitä hyötyä brändiyhteistyöstä voisi olla.
Johdantotekstien lisäksi tutustut aiheeseen havainnollistavilla esimerkkivideoilla luovien alojen yrityksistä. Kurssille on tuotu pohdintatehtäviä ja osallistujat pääsevät jakamaan vinkkejä ja esimerkkejä toisilleen.
Mikrokurssi on osa Luovaa liiketoimintaa -mikrokurssisarjaa. Sarjan muut osat ovat Pitchausta luoville, Lisensoinnin perusteet luoville aloille ja Myynti ja hinnoittelu.
Mikrokurssi on toteutettu osana Volume! – Voimaa yksinyrittäjyyteen kansainvälisyysvalmiuksista (JOTPA, 2024).
Innehåller
Luovaa liiketoimintaa 3: Brändäystä pienille yrityksille -mikrokurssi
Skriftligt arbeteFr.o.m.
Förtydligande information
Språk
Finska