Kurs

Publicerad

(Uppdaterad )

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Asiakasymmärrys ja markkinointi (NÄYTTÖ)

5 sp

Anmälan pågår
Online
Opintojaksolla käsitellään seuraavia teemoja: - markkinoinnin peruskäsitteet - markkinoinnin kehittyminen ja sen merkitys yritykselle - kuluttajakäyttäytymisen ja asiakkaisiin liittyvän tiedon yhdistäminen asiakasprofiilien rakentamisessa (asiakasymmärrys) - markkinoinnin kilpailukeinot 4p:stä ( tuote, hinta, saatavuus ja markkinointiviestintä) laajennettuun 7 p:hen (henkilöstö, asiakaspalvelu sekä prosessit ) - brändin merkitys kilpailuetuna - vastuullisuus ja kansainvälisyys markkinoinnissa

Tilläggsuppgifter

Huom! Tämä on toteutus, jossa muualla hankittu osaaminen osoitetaan näytöllä. Toteutuksella ei ole opetusta.

Tilläggsuppgifter och anmälan

Pris och anmälningstid

Kontrollera informationen på högskolans webbsida

Gå till högskolans webbplats(Öppnas i en ny flik)

Detaljerad information:

Tidpunkt

Omfattning

5 sp

1 del

Kod

AAB130

Arrangör

Haaga-Helia yrkeshögskola

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Tilläggsuppgifter

avoinamk@haaga-helia.fi

+358294470108