Kurs
Publicerad
(Uppdaterad )
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Asiakasymmärrys ja markkinointi (NÄYTTÖ)
5 sp
Anmälan pågår
Online
Opintojaksolla käsitellään seuraavia teemoja:
- markkinoinnin peruskäsitteet
- markkinoinnin kehittyminen ja sen merkitys yritykselle
- kuluttajakäyttäytymisen ja asiakkaisiin liittyvän tiedon yhdistäminen asiakasprofiilien rakentamisessa (asiakasymmärrys)
- markkinoinnin kilpailukeinot 4p:stä ( tuote, hinta, saatavuus ja markkinointiviestintä) laajennettuun 7 p:hen (henkilöstö, asiakaspalvelu sekä prosessit )
- brändin merkitys kilpailuetuna
- vastuullisuus ja kansainvälisyys markkinoinnissa
Tilläggsuppgifter
Huom! Tämä on toteutus, jossa muualla hankittu osaaminen osoitetaan näytöllä. Toteutuksella ei ole opetusta.
Tilläggsuppgifter och anmälan
Pris och anmälningstid
Kontrollera informationen på högskolans webbsida
Detaljerad information:
Tidpunkt
Omfattning
5 sp
1 del
Kod
AAB130
Lärandemål
Tilläggsuppgifter