Kurs

Publicerad

(Uppdaterad )

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Asiakasymmärrys ja markkinointi

5 sp

Anmälan pågår
Online
Opintojaksolla käsitellään seuraavia teemoja: - markkinoinnin peruskäsitteet - markkinoinnin kehittyminen ja sen merkitys yritykselle - kuluttajakäyttäytymisen ja asiakkaisiin liittyvän tiedon yhdistäminen asiakasprofiilien rakentamisessa (asiakasymmärrys) - markkinoinnin kilpailukeinot 4p:stä ( tuote, hinta, saatavuus ja markkinointiviestintä) laajennettuun 7 p:hen (henkilöstö, asiakaspalvelu sekä prosessit ) - brändin merkitys kilpailuetuna - vastuullisuus ja kansainvälisyys markkinoinnissa

Tilläggsuppgifter och anmälan

Pris och anmälningstid

Kontrollera informationen på högskolans webbsida

Gå till högskolans webbplats(Öppnas i en ny flik)

Detaljerad information:

Tidpunkt

Omfattning

5 sp

1 del

Kod

AAB403

Arrangör

Haaga-Helia yrkeshögskola

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Tilläggsuppgifter

avoinamk@haaga-helia.fi

+358294470108