Kurs

Publicerad

(Uppdaterad )

Aalto-yliopisto

Strategic Marketing in Global Context

6 sp

Anmälan är över
Fördjupade studier

The course provides a theoretically grounded overview of developing and implementing marketing strategies in global dimension and scale. The course covers key concepts and principles of marketing - emphasizing the opportunities and challenges brought about by the global dimension - including decisions on product, pricing, distribution, and promotion. Naturally, the dynamics of competition and competitiveness is a red thread in the course. Globalization, world politics, trade regulation and the changes in firms’ operating environment overall are addressed, as are the needs to adjust marketing strategies and activities due to these changes.

Tilläggsuppgifter

Online teaching

Tilläggsuppgifter och anmälan

Pris och anmälningstid

Kontrollera informationen på högskolans webbsida

Gå till högskolans webbplats(Öppnas i en ny flik)

Detaljerad information:

Tidpunkt

Utbildningsområden

Handel, administration och juridik

Omfattning

6 sp

1 del

Kod

AMNGT-E2013

Arrangör

Aalto-universitetet

Aalto-yliopisto

Tilläggsuppgifter

lifewidelearning@aalto.fi