Nätundervisning

Publicerad

(Uppdaterad )

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Customer experience management

Nätundervisning

5 sp

Online

Tidsschema

Kontrollera informationen på högskolans webbsida

Anmälan eller ansökan till kurs

Avsatt tid för studier

Tentamensdatum och möjlighet till omtentamen

Each course topic has a test or quiz. At the end of the course you are supposed to pass the final course test. All tests and quizzes are graded automatically and time limited.

Beskrivning

Innehåll och tidsplan

Study course themes: - Marketing in the experience economy - Customer experience concept - Design thinking, customer journey map - Engaging customers in co-creation process - Building a customer experience culture In each implementation, you will find a theory part related to the topic. Themes are clarified and deepened during the topics and independently by familiarising yourself with the study material.

Den studerandes tidsanvändning och arbetsbelastning

The course is 5 ECTS. The student's workload is 135 hours. However, the amount of work depends on your study skills and previous knowledge.

Undervisningsmetoder

This is a non-stop course. In nonstop courses students have 2-3 months time to do their studies. Exact dates the students get from their invitation letter.  There are no live lectures or group work in this course. Online studies according to the self controlled schedule accelerate studies.

Tilläggsuppgifter och anmälan

Pris och anmälningstid

Kontrollera informationen på högskolans webbsida

Gå till högskolans webbplats(Öppnas i en ny flik)

Detaljerad information:

Tidpunkt

Utbildningsområden

Tjänstebranschen

Undervisningsspråk

Engelska

Arrangör

Sydöstra Finlands yrkeshögskola

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Läge

E-kampus

Lärare

Natalia Kushcheva, lärare

Ingår i temana:

Förnybart arbetsliv och kompetens