Skriftligt arbete

Publicerad

(Uppdaterad )

Laurea-ammattikorkeakoulu

Mikrokurssi: Asiakaskeskeisyys ja asiakasymmärrys

Tällä kurssilla käydään läpi asiakaskeskeisyyttä organisaation ja yksittäisen työntekijän näkökulmasta sekä pohditaan sitä, miten asiakkaan kokemuksia voi ymmärtää paremmin.

Skriftligt arbete

8.4.2025

Börja med en gång
Online

Kurssin käsitellään seuraavia aiheita: 1. Mitä tarkoittaa asiakaskeskeinen organisaatio? 2. Mikä merkitys asiakaskeskeisyydellä on yritykselle? 3. Mitä asiakaskeskeisyys tarkoittaa työntekijän arjen työssä? 4. Asiakkaan kokemusten ymmärtäminen.

Läs materialet(Öppnas i en ny flik)

Förtydligande information

Språk

Finska

Författare

Laurea-ammattikorkeakoulu

Utgivare

Minna Pietikäinen, Laurea-ammattikorkeakoulu Oy

Tillöggsuppgifter

Kirjautuminen alustalle: rekisteröinti tapahtuu antamalla nimi ja sähköpostiosoite