Skriftligt arbete
Publicerad
(Uppdaterad )
Laurea-ammattikorkeakoulu
Mikrokurssi: Asiakaskeskeisyys ja asiakasymmärrys
Tällä kurssilla käydään läpi asiakaskeskeisyyttä organisaation ja yksittäisen työntekijän näkökulmasta sekä pohditaan sitä, miten asiakkaan kokemuksia voi ymmärtää paremmin.
Skriftligt arbete
8.4.2025
Börja med en gång
Online
Kurssin käsitellään seuraavia aiheita: 1. Mitä tarkoittaa asiakaskeskeinen organisaatio? 2. Mikä merkitys asiakaskeskeisyydellä on yritykselle? 3. Mitä asiakaskeskeisyys tarkoittaa työntekijän arjen työssä? 4. Asiakkaan kokemusten ymmärtäminen.
Förtydligande information
Språk
Finska
Författare
Laurea-ammattikorkeakoulu
Utgivare
Minna Pietikäinen, Laurea-ammattikorkeakoulu Oy
Tillöggsuppgifter
Kirjautuminen alustalle: rekisteröinti tapahtuu antamalla nimi ja sähköpostiosoite