Nätundervisning
Publicerad
(Uppdaterad )
Laurea-ammattikorkeakoulu
Brändin johtaminen ja kehittäminen
Nätundervisning
5 sp
Online
Tidsschema
Kontrollera informationen på högskolans webbsida
Anmälan eller ansökan till kurs
Avsatt tid för studier
Tentamensdatum och möjlighet till omtentamen
Pakissa olevan aikataulun mukaisesti.
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. Vaihtoehtoisesti opettaja voi määrittää myös muun tavan, jolla opiskelija vahvistaa osallistumisensa toteutukselle. Näitä toimia voidaan edellyttää viikon sisällä toteutuksen alkamisesta. Edellä esitetyn mukaisesti toimintatavan soveltaminen edellyttää, että opettaja tiedottaa toteutukselle hyväksyttyjä opiskelijoita käytänteestä ja että käytänne on kerrottu opinnon toteutussuunnitelmassa. Mikäli opiskelija on estynyt perusteluista syistä osallistumaan ensimmäiseen kontaktikertaan tai aktivoitumaan opinnoissa opettajan asettamien edellytysten mukaisesti, hänen tulee olla yhteydessä vastuuopettajaan toteutukselle osallistumisesta sopimiseksi. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija”.
- 06.03.2025 09:00 – 11:45
- 13.03.2025 09:00 – 11:45
- 20.03.2025 09:00 – 11:45
- 27.03.2025 09:00 – 11:45
- 10.04.2025 09:00 – 11:45
- 24.04.2025 09:00 – 11:45
- 08.05.2025 09:00 – 11:45
- 22.05.2025 09:00 – 11:45
Tid och plats
Verkossa, Zoomissa 13.3.-24.4.2025
Beskrivning
Den studerandes tidsanvändning och arbetsbelastning
Tämä opintojakso on 5 opintopisteen laajuinen, vastaten noin 135 tuntia opiskelua per opiskelija. 1 opintopiste vastaa keskimäärin 27 tuntia opiskelijan tekemää työtä.
Undervisningsmetoder
Opintojaksolla tutustutaan kokonaisvaltaisesti brändin käsitteeseen ja brändin merkitykseen liiketoiminnan kehittämisessä. Opintojaksolla perehdytään brändin johtamiseen ja kehittämiseen liittyvään prosessin ja työkaluihin. Työtilassa ja tunneilla käsitellään brändin kehittämisen tietopohjaa, opiskelijalle syntyy käsitys brändin potentiaalista liiketoiminnassa sekä hän oppii hyödyntämään brändin kehittämisessä käytettäviä keskeisiä työkaluja.
Opintojakson jälkeen opiskelija osaa:
- kuvata brändin strategisen merkityksen
- tutkia ja mitata brändin kehittämistoimenpiteitä
- hyödyntää tietoa brändin kehittämisessä
- tehdä brändin kehittämissuunnitelman
Työtilana toimii Canvas -oppimisalusta.
Valfria sätt för genomförande
Laurean tutkintosäännön mukaisesti kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla. Katso lisätietoa opiskelijaintranetistä.
Tilläggsuppgifter och anmälan
Pris och anmälningstid
Kontrollera informationen på högskolans webbsida
Detaljerad information:
Tidpunkt
Utbildningsområden
Handel, administration och juridik
Undervisningsspråk
Finska
Bedömning
Studiematerial
Tilläggsuppgifter