Online teaching

Published

(Updated )

Laurea-ammattikorkeakoulu

Brand Performance and Development

Online teaching

5 cr

Online

Schedule

Check on the university's website

Registration or application for course

Time reserved for studying

Exam and resit dates

Pakissa olevan aikataulun mukaisesti. Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. Vaihtoehtoisesti opettaja voi määrittää myös muun tavan, jolla opiskelija vahvistaa osallistumisensa toteutukselle. Näitä toimia voidaan edellyttää viikon sisällä toteutuksen alkamisesta. Edellä esitetyn mukaisesti toimintatavan soveltaminen edellyttää, että opettaja tiedottaa toteutukselle hyväksyttyjä opiskelijoita käytänteestä ja että käytänne on kerrottu opinnon toteutussuunnitelmassa. Mikäli opiskelija on estynyt perusteluista syistä osallistumaan ensimmäiseen kontaktikertaan tai aktivoitumaan opinnoissa opettajan asettamien edellytysten mukaisesti, hänen tulee olla yhteydessä vastuuopettajaan toteutukselle osallistumisesta sopimiseksi. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija”.
  • 06.03.2025 09:00 – 11:45
  • 13.03.2025 09:00 – 11:45
  • 20.03.2025 09:00 – 11:45
  • 27.03.2025 09:00 – 11:45
  • 10.04.2025 09:00 – 11:45
  • 24.04.2025 09:00 – 11:45
  • 08.05.2025 09:00 – 11:45
  • 22.05.2025 09:00 – 11:45

Time and place

Verkossa, Zoomissa 13.3.-24.4.2025

Description

Learner's time use and workload

Tämä opintojakso on 5 opintopisteen laajuinen, vastaten noin 135 tuntia opiskelua per opiskelija. 1 opintopiste vastaa keskimäärin 27 tuntia opiskelijan tekemää työtä.

Teaching methods

Opintojaksolla tutustutaan kokonaisvaltaisesti brändin käsitteeseen ja brändin merkitykseen liiketoiminnan kehittämisessä. Opintojaksolla perehdytään brändin johtamiseen ja kehittämiseen liittyvään prosessin ja työkaluihin. Työtilassa ja tunneilla käsitellään brändin kehittämisen tietopohjaa, opiskelijalle syntyy käsitys brändin potentiaalista liiketoiminnassa sekä hän oppii hyödyntämään brändin kehittämisessä käytettäviä keskeisiä työkaluja. Opintojakson jälkeen opiskelija osaa: - kuvata brändin strategisen merkityksen - tutkia ja mitata brändin kehittämistoimenpiteitä - hyödyntää tietoa brändin kehittämisessä - tehdä brändin kehittämissuunnitelman Työtilana toimii Canvas -oppimisalusta.

Optional complete methods of the study option

Laurean tutkintosäännön mukaisesti kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla. Katso lisätietoa opiskelijaintranetistä.

Additional information and registration

Price and registration period

Check on the university's website

Go to the institution's website(Opens in a new tab)

Additional information:

Dates

Fields

Business, administration and law

Languages of instruction

Finnish

Organiser

Laurea University of Applied Sciences

Laurea-ammattikorkeakoulu

Location

Laurea Verkkokampus

Teachers

Anna-Maija Tapojärvi, teacher

Marika Mäki, teacher