Online teaching
Published
(Updated )
Laurea-ammattikorkeakoulu
Brand Performance and Development
Online teaching
5 cr
Online
Schedule
Check on the university's website
Registration or application for course
Time reserved for studying
Exam and resit dates
Pakissa olevan aikataulun mukaisesti.
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. Vaihtoehtoisesti opettaja voi määrittää myös muun tavan, jolla opiskelija vahvistaa osallistumisensa toteutukselle. Näitä toimia voidaan edellyttää viikon sisällä toteutuksen alkamisesta. Edellä esitetyn mukaisesti toimintatavan soveltaminen edellyttää, että opettaja tiedottaa toteutukselle hyväksyttyjä opiskelijoita käytänteestä ja että käytänne on kerrottu opinnon toteutussuunnitelmassa. Mikäli opiskelija on estynyt perusteluista syistä osallistumaan ensimmäiseen kontaktikertaan tai aktivoitumaan opinnoissa opettajan asettamien edellytysten mukaisesti, hänen tulee olla yhteydessä vastuuopettajaan toteutukselle osallistumisesta sopimiseksi. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija”.
- 06.03.2025 09:00 – 11:45
- 13.03.2025 09:00 – 11:45
- 20.03.2025 09:00 – 11:45
- 27.03.2025 09:00 – 11:45
- 10.04.2025 09:00 – 11:45
- 24.04.2025 09:00 – 11:45
- 08.05.2025 09:00 – 11:45
- 22.05.2025 09:00 – 11:45
Time and place
Verkossa, Zoomissa 13.3.-24.4.2025
Description
Learner's time use and workload
Tämä opintojakso on 5 opintopisteen laajuinen, vastaten noin 135 tuntia opiskelua per opiskelija. 1 opintopiste vastaa keskimäärin 27 tuntia opiskelijan tekemää työtä.
Teaching methods
Opintojaksolla tutustutaan kokonaisvaltaisesti brändin käsitteeseen ja brändin merkitykseen liiketoiminnan kehittämisessä. Opintojaksolla perehdytään brändin johtamiseen ja kehittämiseen liittyvään prosessin ja työkaluihin. Työtilassa ja tunneilla käsitellään brändin kehittämisen tietopohjaa, opiskelijalle syntyy käsitys brändin potentiaalista liiketoiminnassa sekä hän oppii hyödyntämään brändin kehittämisessä käytettäviä keskeisiä työkaluja.
Opintojakson jälkeen opiskelija osaa:
- kuvata brändin strategisen merkityksen
- tutkia ja mitata brändin kehittämistoimenpiteitä
- hyödyntää tietoa brändin kehittämisessä
- tehdä brändin kehittämissuunnitelman
Työtilana toimii Canvas -oppimisalusta.
Optional complete methods of the study option
Laurean tutkintosäännön mukaisesti kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla. Katso lisätietoa opiskelijaintranetistä.
Additional information and registration
Price and registration period
Check on the university's website
Additional information:
Dates
Fields
Business, administration and law
Languages of instruction
Finnish
Assessment
Learning materials
Additional information