Kurs

Publicerad

(Uppdaterad )

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Customer experience management

Fr.o.m.

5 sp

Online
By the end of this course, students should be able to: • Know and apply the most important tools and techniques used to create compelling customer experiences like Design Thinking Method • Know and be able to use in creating customer experiences the latest research on consumer behavior, human decision making • Know the difference between B2C and B2B settings and its implication for CEM • Know and apply the strategy of CEM in marketing and management in general • Know how to analyze and create the customer journey map

Tilläggsuppgifter och anmälan

Pris och anmälningstid

Kontrollera informationen på högskolans webbsida

Gå till högskolans webbplats(Öppnas i en ny flik)

Detaljerad information:

Utbildningsområden

Tjänstebranschen

Omfattning

5 sp

1 del

Kod

AV00FH73

Arrangör

Sydöstra Finlands yrkeshögskola

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Ingår i temana:

Förnybart arbetsliv och kompetens