Innehåll

Publicerad

(Uppdaterad )

Laurea-ammattikorkeakoulu

Mikrokurssi: Asiakaskeskeisyys ja asiakasymmärrys

Tällä kurssilla käydään läpi asiakaskeskeisyyttä organisaation ja yksittäisen työntekijän näkökulmasta sekä pohditaan sitä, miten asiakkaan kokemuksia voi ymmärtää paremmin.

Skriftligt arbete

Fr.o.m.

Börja med en gång
Online
Kurssin käsitellään seuraavia aiheita: 1. Mitä tarkoittaa asiakaskeskeinen organisaatio? 2. Mikä merkitys asiakaskeskeisyydellä on yritykselle? 3. Mitä asiakaskeskeisyys tarkoittaa työntekijän arjen työssä? 4. Asiakkaan kokemusten ymmärtäminen.

Innehåller

  • Mikrokurssi: Asiakaskeskeisyys ja asiakasymmärrys

    Skriftligt arbeteFr.o.m.

    Online
    Börja med en gång
    Öppna

Förtydligande information

Språk

Finska

Arrangör

Laurea yrkeshögskola

Laurea-ammattikorkeakoulu

Material

https://digicampus.fi/login/index.php(Öppnas i en ny flik)

Kontaktperson

Laurea-ammattikorkeakoulu