Innehåll

Publicerad

(Uppdaterad )

Aalto-yliopisto

Markkinoinnin kilpailukeinot: Markkinointimix

Tutustu markkinoinnin kilpailukeinoihin ja opi lisää 4P-markkinointimallista.

Innehåll

Börja med en gång
Online
Videolla perehdytään perinteiseen 4P-markkinointimalliin (markkinointimix) sekä sen saamaan kritiikkiin. 4P-markkinointimalli tai toiselta nimeltään markkinointimix muodostuu neljästä keskeisestä elementistä: tuote, hinta, markkinointiviestintä sekä jakelukanava ja saatavuus. Video on osa Aalto-yliopiston Avoimen yliopiston kurssia Markkinoinnin johtaminen. Kurssilla opit soveltamaan teoreettisia käsitteitä käytännön liiketoimintatilanteisiin ja tutustut markkinoinnin johtamisen keskeisiin periaatteisiin liittyen esimerkiksi kohdennettuun markkinointiin, markkinoinnin kilpailukeinoihin, kuluttajakäyttäytymiseen ja markkinointistrategiaan.

Innehåller

  • Video: 4P-markkinointimalli (markkinointimix)

    VideoFr.o.m.

    Online
    Börja med en gång
    Öppna
  • Kurssi: Markkinoinnin johtaminen

    Skriftligt arbeteFr.o.m.

    Online
    Börja med en gång
    Öppna

Förtydligande information

Språk

Finska

Arrangör

Aalto-universitetet

Aalto-yliopisto