Koulutusalan tuntemus
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- tuntee brändien rakentamisen ja johtamisen keskeisen käsitteistön ja tunnistaa erilaiset teoreettiset lähestymistavat brändien tarkastelussa
- osaa jäsentää brändiviestinnän vaikutusmekanismeja ja keinoja
- osaa soveltaa brändijohtamisen ja markkinointiviestinnän teorioita käytäntöön
Akateemiset valmiudet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- ehottaa ja perustella brändijohtamiseen ja viestintään liittyvä ratkaisuja sekä yrityksen että toimiston näkökulmasta käsin
- arvioida brändijohtamisen päätöstilanteita ja viestintäkeinojen tarkoituksenmukaista käyttöä analyyttisyyttä, kriittisyyttä ja luovuutta yhdistäen
Yleiset työelämävalmiudet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa esittää ja argumentoida näkökulmiaan sekä suullisesti, audiovisuaalisesti, että kirjallisen raportoinnin kautta. Vakuuttavat esiintymistaidot vahvistuvat ryhmätyöesitysten myötä ja digitaalinen osaaminen graafisen suunnittelun työkalujen käytössä (Adobe InDesign, Canva tai vastaavaa hyödyntäen).
Opintojakso antaa myös konkreettisia markkinoinnin ydintaitoja, kuten brändin asemointi ja differointi strategiselle asiakasryhmälle, integroidun markkinointiviestinnän periaatteiden soveltaminen ja kampanjasuunnitelman laatiminen
Opintojakson ryhmätyön myötä opiskelija oppii toimimaan ryhmässä toisten ryhmien kanssa todellisia markkinoinnin työelämärooleja ja vuorovaikutustilanteita (yritys/toimisto-yhteistyö) simuloiden.