Kurssi

Julkaistu

(Päivitetty )

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Menesty asiakaspalvelijana – erilaisten asiakkaiden kohtaaminen

Alkaen

2 op

Verkossa
Opintojaksolla on käytännönläheisiä työkaluja asiakaspalvelutaitojen vahvistamiseen ja monikulttuuriseen asiakaspalveluun. Saat myös valmiuksia menestyä muuttuvassa toimintaympäristössä. Opintojakso sopii niin opiskelijoille kuin työssä käyville ammattilaisille, jotka haluavat kehittää asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitojaan. Opintojakso jakautuu kolmeen keskeiseen teemaan: asiakaskokemus, vuorovaikutus ja erilaiset asiakaskohderyhmät.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Hinta ja ilmoittautumisaika

Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta

Siirry korkeakoulun sivuille(Avautuu uuteen välilehteen)

Tarkentavat tiedot:

Koulutusalat

Palvelualat

Laajuus

2 op

1 osa

Koodi

AV00FR01

Järjestäjä

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Kuuluu teemoihin:

Yhteiskunta ja vuorovaikutus

Uudistuva työelämä ja osaaminen

Globaali monimuotoisuus ja tasa-arvo