Kurssi

Julkaistu

(Päivitetty )

Tampereen yliopisto

Brand experience in retailing

The course familiarizes students with the role of brand management and the power of creating superior brand experiences in today’s global retail environment.

Alkaen

5 op

Muut opinnot

The course familiarizes students with the role of brand management and the power of creating superior brand experiences in today’s competitive, global retail environment. The course introduces key concepts of retail brand experience including retail brand strategy, experience dimensions, customer journeys and brand touchpoints, brand communication, brand loyalty and brand co-creation. The course gives students insights on how to build attractive, omnichannel brand concepts and how to co-create retail brands that resonate with customers.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Hinta ja ilmoittautumisaika

Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta

Siirry korkeakoulun sivuille(Avautuu uuteen välilehteen)

Tarkentavat tiedot:

Ajankohta

Alkaen

Koulutusalat

Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Laajuus

5 op

0

Koodi

KAT.KAU.005

Järjestäjä

Tampereen yliopisto

Tampereen yliopisto

Yhteystiedot

avoin.tau@tuni.fi

Kuuluu teemoihin:

Uudistuva työelämä ja osaaminen