Kurssi
Julkaistu
(Päivitetty )
Oulun yliopisto
Markkinoinnin perusteet (AVOIN YO)
Alkaen
5 op
Kurssi taustoittaa markkinoinnin oppiainetta mm. seuraavien teemojen kautta:
1) markkinoinnin määritelmiä, käsitteitä ja ilmiöitä, mm. arvonluonti asiakkuuksissa sekä markkinointi erilaisissa toimintaympäristöissä, 2) markkinoinnin strategisia työkaluja ja viimeisimpiä ilmiöitä, mm. palveluvaltaistuminen ja verkostoituminen, 3) kuluttajakäyttäytymisen perusteita, 4) markkinointi ja kestävä kehitys, 5) B-to-B markkinointi ja myyntityö, 6) markkinointiviestintä ja digitaalinen markkinointi ja 7) jakelukanavat sekä verkostot.
Lisätiedot ja ilmoittautuminen
Hinta ja ilmoittautumisaika
Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta
Tarkentavat tiedot:
Koulutusalat
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Laajuus
5 op
1 osa
Koodi
AY724106P
Esitietovaatimukset
Osaamistavoitteet
Lisätietoa