Kurssi

Julkaistu

(Päivitetty )

Oulun yliopisto

Asiakaskehityksellä kilpailuetua (AVOIN YO)

Alkaen

5 op

Verkossa
Asiakaskehityksen lähtökohtana on saada maksavat asiakkaat testaamaan yrityksen liikeideaa, tuotteita ja palveluja mahdollisimman pian. Tuotteita tai palveluja kehitetään alusta alkaen asiakkaan näkökulmasta. Onnistunut asiakaskehitys tuottaa asiakkaalle omistajuuden kokemuksen näin sitouttaen hänet yrityksen asiakkaaksi. Kurssin aikana opitaan (1) löytämään asiakas, (2) todentamaan asiakas, (3) rakentamaan asiakassuhde ja (4) rakentamaan yritys asiakkaan ympärille sekä (5) ymmärretään ketterän kehittämisen rooli osana asiakaskehitystä. Opiskelija saa yleiskuvan asiakaskehityksen teoriasta, prosessista ja käytännöistä sekä työkaluja asiakaskehityksen soveltamiseen.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Hinta ja ilmoittautumisaika

Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta

Siirry korkeakoulun sivuille(Avautuu uuteen välilehteen)

Tarkentavat tiedot:

Ajankohta

Alkaen

Koulutusalat

Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Laajuus

5 op

9 osaa

Koodi

AY00AU52

Järjestäjä

Oulun yliopisto

Oulun yliopisto

Yhteystiedot

avoin.yliopisto@oulu.fi

Kuuluu teemoihin:

Uudet teknologiat

Kestävä kehitys ja kasvu