Julkaistu
Lapin ammattikorkeakoulu
Digitaalisen vastuullisuusviestinnän itsearviointityökalu
Kuluttajat ja muut sidosryhmät odottavat matkailuyrityksiltä vastuullisuustekojen lisäksi niistä viestimistä. Yritysten odotetaan viestivän teoista, joiden avulla ne luovat parempaa tulevaisuutta ihmisille ja ympäristölle. Vastuullisuusviestinnällä yritykset luovat ja ylläpitävät luottamusta, mutta se on myös tapa vastata kasvaviin raportointivaatimuksiin. Siksi vastuullisuusviestinnän tulisi olla saavutettavaa ja ymmärrettävää. Yhdessä lappilaisten matkailuyritysten kanssa olemme kehittäneet itsearviointityökalun, jolla pk-yritykset voivat parantaa digitaalista vastuullisuusviestintäänsä. Itsearviointityökalu on vapaasti kaikkien käytössä täällä. Itsearviointityökalu on kehitetty Lapin AMKin VALUE-hankkeessa (EAKR, Lapin liitto).
Kirjallinen aineisto
Sisältää
Digitaalisen vastuullisuusviestinnän itsearviointityökalu
Kirjallinen aineistoAlkaen
Tarkentavat tiedot
Kieli
Suomi