Kurssi

Julkaistu

(Päivitetty )

Karelia-ammattikorkeakoulu

Markkinointitutkimus pähkinänkuoressa - Mitä? Miksi? Miten?

1 op

Ilmoittautuminen auki
Verkossa
Saat tiiviin ja käytännönläheisen johdannon markkinointitutkimuksen maailmaan. Perehdyt markkinointitutkimuksen peruskäsitteisiin, menetelmiin ja sovelluksiin sekä siihen, miten voit hyödyntää sitä liiketoiminnan kehittämisessä: 1. Mikä on markkinointitutkimus? - Markkinointitutkimuksen määritelmä ja tavoitteet - Markkinointitutkimuksen tyypit ja käyttötarkoitukset 2. Miksi markkinointitutkimusta tehdään? - Liiketoimintapäätösten tukena - Asiakaskäyttäytymisen ymmärtäminen - Markkinointistrategian kehittäminen 3. Miten markkinointitutkimusta tehdään? - Tutkimusongelman määrittely - Tutkimussuunnitelman laatiminen - Aineistonkeruu ja analyysi - Tutkimustulosten tulkinta ja raportointi Opintojakso on suunnattu yrittäjyyttä suunnitteleville tai yrittäjänä jo toimiville.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Hinta ja ilmoittautumisaika

Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta

Siirry korkeakoulun sivuille(Avautuu uuteen välilehteen)

Tarkentavat tiedot:

Ajankohta

Koulutusalat

Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Laajuus

1 op

1 osa

Koodi

HM10106-3002

Järjestäjä

Karelia-ammattikorkeakoulu

Karelia-ammattikorkeakoulu

Yhteystiedot

opin@karelia.fi

Kuuluu teemoihin:

Uudistuva työelämä ja osaaminen