Kurssi
Julkaistu
(Päivitetty )
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Asiakasymmärrys
5 op
Paikan päälläVerkossa
Opintojaksolla käsiteltäviä keskeisiä teemoja ovat customer intelligence, kvalitatiivinen tutkimus, webanalytiikka, asiakasprofiilit, asiakastarpeet ja motivaatio, kuluttajakäyttäytyminen, customer insight, konsepti-ideat ja innovointi.
Opintojaksolla tutustut niihin työkaluihin ja prosesseihin, joilla kerätään asiakasnäkemyksiä uusien tuotemahdollisuuksien, markkinointiviestinnän ratkaisujen ja brändin ydinsanoman tunnistamiseksi sekä kehittämiseksi.
Lisätiedot
Asiakasymmärrys on lähiopetuksessa Jamkin pääkampuksella Rajakadulla toteutettava opintojakso. Opinnot suoritetaan Moodle-oppimisympäristössä.
Katso opintojakson opetuksen aikataulu opintojakson koodilla HL00CA81-3002 osoitteesta https://lukkarit.peppi.jamk.fi (ajoitukset julkaistaan 13.6.25 mennessä). HUOM! Kokonaan verkossa olevilla opintojaksoilla ei välttämättä ole aikataulutusta.
Avoimen opintoihin ilmoittautuminen edellyttää suomalaista henkilötunnusta.
Opintoihin hyväksyminen edellyttää vahvaa tunnistautumista.
Tee vahva tunnistautuminen suomi.fi-palvelussa tai HAKA-tunnuksilla ilmoittautuessasi opintoihin. Muussa tapauksessa tarvitset joko voimassa olevan passin tai sirullisen (ICAO 9303 E-MRTD-standardin mukaisen) EU-alueen henkilökortin. Tällöin ota yhteyttä help.jamk.fi kautta.
Huomaathan, ettet voi ilmoittautua avoimen amk:n opintoihin, jos sinulla on läsnäolevan tutkinto-opiskelijan opiskeluoikeus Jamkissa (ilmoittautuminen Pepissä).
Lue lisää ilmoittautumisesta ja opintomaksuista: https://www.jamk.fi/fi/hae-opiskelemaan/avoin-ammattikorkeakoulu/ilmoittautuminen-ja-opintomaksut-avoimessa
Lisätietoja: avoinamk@jamk.fi
Lisätiedot ja ilmoittautuminen
Hinta ja ilmoittautumisaika
Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta
Tarkentavat tiedot:
Ajankohta
Koulutusalat
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Laajuus
5 op
1 osa
Koodi
AAA461
Esitietovaatimukset
Osaamistavoitteet