Sisältö

Julkaistu

Humanistinen ammattikorkeakoulu

Luovaa liiketoimintaa 3: Brändäystä pienille yrityksille -mikrokurssi

Brändäystä pienille yrityksille -mikrokurssi avaa konkreettisten esimerkkien kautta brändinrakennuksen perusasioita: mikä on brändi, miten rakennetaan arvopohjaista brändiä ja mitä hyötyä brändiyhteistyöstä voisi olla. Kurssilla tutustutaan brändäykseen aihealueiden tekstien ja tehtävien lisäksi havainnollistavilla esimerkkivideoilla luovien alojen yrityksistä.

Kirjallinen aineisto

Alkaen

Heti oppimaan
Verkossa
Brändi on mielikuva. Se on yrityksille tapa erottautua, herättää kiinnostusta ja rakentaa yhteisöjä tuotteiden, palvelujen ja toiminnan ympärille. Brändäys on keskeinen osa yritysten liiketoimintaa ja myyntiä, mutta myös olennainen osa esimerkiksi taiteilijoiden, luovien alojen ammattilaisten tai artistien imagon rakentamista. Brändäystä pienille yrityksille avaa konkreettisten esimerkkien kautta brändinrakennuksen perusasioita: mikä on brändi, miten rakennetaan arvopohjaista brändiä ja mitä hyötyä brändiyhteistyöstä voisi olla. Johdantotekstien lisäksi tutustut aiheeseen havainnollistavilla esimerkkivideoilla luovien alojen yrityksistä. Kurssille on tuotu pohdintatehtäviä ja osallistujat pääsevät jakamaan vinkkejä ja esimerkkejä toisilleen. Mikrokurssi on osa Luovaa liiketoimintaa -mikrokurssisarjaa. Sarjan muut osat ovat Pitchausta luoville, Lisensoinnin perusteet luoville aloille ja Myynti ja hinnoittelu. Mikrokurssi on toteutettu osana Volume! – Voimaa yksinyrittäjyyteen kansainvälisyysvalmiuksista (JOTPA, 2024).

Sisältää

  • Luovaa liiketoimintaa 3: Brändäystä pienille yrityksille -mikrokurssi

    Kirjallinen aineistoAlkaen

    Verkossa
    Heti oppimaan
    Avaa

Tarkentavat tiedot

Kieli

Suomi

Järjestäjä

Humanistinen ammattikorkeakoulu

Humanistinen ammattikorkeakoulu