Suoritustavat
Osallistuminen lähiopetukseen.
Arviointimenetelmät ja –kriteerit
Arviointi perustuu osaamistavoitteisiin. Tarkemmat arviointimenetelmät ja -kriteerit ilmoitetaan vuosittaisessa opetusohjelmassa.
Oppimista tukevat aktiviteetit ja menetelmät
Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen, tunneille valmistautuminen, suulliset ja kirjalliset harjoitukset ja kurssitehtävät. Tekstejä, kuunteluita, keskustelu-, kirjoitus- ja kielioppiharjoituksia sekä suullista kielitaitoa aktivoivia harjoituksia.
Kohderyhmät
Opintojakso on avoin
kaikille, mutta opintosuuntien Asiantuntijuus monikielisissä yhteisöissä ja
Kieli ja identiteetti globaaleissa yhteisöissä opiskelijat ovat ilmoittauduttaessa
etusijalla.
Järjestämisajankohta opetusperiodin tarkkuudella
Periodit 1 ja 2. Opintojaksosta ei järjestetä opetusta joka vuosi.
Suositeltava suoritusajankohta tai –vaihe
Kandiopintojen ensimmäinen vuosi.
Opintokokonaisuus
KIK-MY100 Perusopinnot, KIK-MY200 Aineopinnot, KIK-HI510 Hindin opintokokonaisuus 15 op, KIK-HI520 Hindin ja urdun kokonaisuus 30 op, KIK-MY500 Aineopinnot muiden opintosuuntien opiskelijoille ja KIM-KY300 Syventävät opinnot.
Mahdolliset opetuskielet
Hindi, suomi, englanti.