SUORITUSTAVAT
Osallistuminen lähiopetukseen.
Arviointimenetelmät ja –kriteerit
Arviointi perustuu osaamistavoitteisiin. Tarkemmat arviointimenetelmät ja -kriteerit ilmoitetaan vuosittaisessa opetusohjelmassa.
Oppimista tukevat aktiviteetit ja menetelmät
Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen, tunneille valmistautuminen, suulliset ja kirjalliset harjoitukset ja kurssitehtävät. Tekstejä, kuunteluita, keskustelu-, kirjoitus- ja kielioppiharjoituksia sekä suullista kielitaitoa aktivoivia harjoituksia.
Kohderyhmät
Opintojakso on avoin
kaikille, mutta ilmoittauduttaessa etusijalla ovat 1. Opintosuuntien Asiantuntijuus
monikielisissä yhteisöissä ja Kieli ja identiteetti globaaleissa yhteisöissä
opiskelijat ja 2. Kulttuurien tutkimuksen kandiohjelman opintosuunnan Lähi-idän
ja islamin tutkimus opiskelijat.
Järjestämisajankohta opetusperiodin tarkkuudella
Opintojaksosta ei järjestetä opetusta joka vuosi.
Suositeltava suoritusajankohta tai –vaihe
Kandiopintojen ensimmäinen vuosi.
Opintokokonaisuus
KIK-MY100 Perusopinnot, KIK-MY200 Aineopinnot, KIK-TR510 Turkin kokonaisuus 15 op, KIK-TR520 Turkin kokonaisuus 30 op, KIK-MY500 Aineopinnot muiden opintosuuntien opiskelijoille ja KIM-KY300 Syventävät opinnot.
Mahdolliset opetuskielet
Turkki, suomi, englanti.