Kurssi
Julkaistu
(Päivitetty )
Helsingin yliopisto
Promootiokulttuuri ja julkisuuden tutkimus
5 op
Aineopinnot
Jaksolla perehdytään julkisuuden eri käytäntöihin, instituutioihin ja toimijoihin, sekä niihin eri tekijöihin, jotka muovaavat julkisuutta rakenteellisesti. Painopiste on brändäyksen, lobbauksen ja strategisen viestinnän kriittisessä tarkastelussa sekä uusissa poikkitieteellisissä näkökulmissa organisaatioiden ja julkisuuden tutkimukseen.
Lisätiedot
Vaikuttamisviestintä ja lobbaus, lähiopetus
Kuinka suoritat
Lisätiedot ja ilmoittautuminen
Hinta ja ilmoittautumisaika
Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta
Tarkentavat tiedot:
Ajankohta
Koulutusalat
Yhteiskunnalliset alat
Laajuus
5 op
1 osa
Koodi
PVK-V204
Esitietovaatimukset
Osaamistavoitteet
Oppimateriaali
Lisätietoa