Sisältö
Julkaistu
(Päivitetty )
Aalto-yliopisto
Markkinoinnin kilpailukeinot: Markkinointimix
Tutustu markkinoinnin kilpailukeinoihin ja opi lisää 4P-markkinointimallista.
Sisältö
Heti oppimaan
Verkossa
Videolla perehdytään perinteiseen 4P-markkinointimalliin (markkinointimix) sekä sen saamaan kritiikkiin. 4P-markkinointimalli tai toiselta nimeltään markkinointimix muodostuu neljästä keskeisestä elementistä: tuote, hinta, markkinointiviestintä sekä jakelukanava ja saatavuus.
Video on osa Aalto-yliopiston Avoimen yliopiston kurssia Markkinoinnin johtaminen. Kurssilla opit soveltamaan teoreettisia käsitteitä käytännön liiketoimintatilanteisiin ja tutustut markkinoinnin johtamisen keskeisiin periaatteisiin liittyen esimerkiksi kohdennettuun markkinointiin, markkinoinnin kilpailukeinoihin, kuluttajakäyttäytymiseen ja markkinointistrategiaan.
Sisältää
Tarkentavat tiedot
Kieli
Suomi