Sisältö

Julkaistu

(Päivitetty )

Aalto-yliopisto

Markkinoinnin kilpailukeinot: Markkinointimix

Tutustu markkinoinnin kilpailukeinoihin ja opi lisää 4P-markkinointimallista.

Sisältö

Heti oppimaan
Verkossa
Videolla perehdytään perinteiseen 4P-markkinointimalliin (markkinointimix) sekä sen saamaan kritiikkiin. 4P-markkinointimalli tai toiselta nimeltään markkinointimix muodostuu neljästä keskeisestä elementistä: tuote, hinta, markkinointiviestintä sekä jakelukanava ja saatavuus. Video on osa Aalto-yliopiston Avoimen yliopiston kurssia Markkinoinnin johtaminen. Kurssilla opit soveltamaan teoreettisia käsitteitä käytännön liiketoimintatilanteisiin ja tutustut markkinoinnin johtamisen keskeisiin periaatteisiin liittyen esimerkiksi kohdennettuun markkinointiin, markkinoinnin kilpailukeinoihin, kuluttajakäyttäytymiseen ja markkinointistrategiaan.

Sisältää

  • Video: 4P-markkinointimalli (markkinointimix)

    VideoAlkaen

    Verkossa
    Heti oppimaan
    Avaa
  • Kurssi: Markkinoinnin johtaminen

    Kirjallinen aineistoAlkaen

    Verkossa
    Heti oppimaan
    Avaa

Tarkentavat tiedot

Kieli

Suomi

Järjestäjä

Aalto-yliopisto

Aalto-yliopisto