Kurssi

Julkaistu

(Päivitetty )

Aalto-yliopisto

Strategic Marketing in Global Context

6 op

Ilmoittautuminen ohi
Syventävät opinnot

The course provides a theoretically grounded overview of developing and implementing marketing strategies in global dimension and scale. The course covers key concepts and principles of marketing - emphasizing the opportunities and challenges brought about by the global dimension - including decisions on product, pricing, distribution, and promotion. Naturally, the dynamics of competition and competitiveness is a red thread in the course. Globalization, world politics, trade regulation and the changes in firms’ operating environment overall are addressed, as are the needs to adjust marketing strategies and activities due to these changes.

Lisätiedot

Online teaching

Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Hinta ja ilmoittautumisaika

Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta

Siirry korkeakoulun sivuille(Avautuu uuteen välilehteen)

Tarkentavat tiedot:

Ajankohta

Koulutusalat

Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Laajuus

6 op

1 osa

Koodi

AMNGT-E2013

Järjestäjä

Aalto-yliopisto

Aalto-yliopisto

Yhteystiedot

lifewidelearning@aalto.fi