Verkko-opetus
Julkaistu
(Päivitetty )
Laurea-ammattikorkeakoulu
Brändin johtaminen ja kehittäminen
Verkko-opetus
5 op
Verkossa
Aikataulu
Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta
Ilmoittautuminen tai haku kurssille
Opiskeluun varattu aika
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Pakissa olevan aikataulun mukaisesti.
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. Vaihtoehtoisesti opettaja voi määrittää myös muun tavan, jolla opiskelija vahvistaa osallistumisensa toteutukselle. Näitä toimia voidaan edellyttää viikon sisällä toteutuksen alkamisesta. Edellä esitetyn mukaisesti toimintatavan soveltaminen edellyttää, että opettaja tiedottaa toteutukselle hyväksyttyjä opiskelijoita käytänteestä ja että käytänne on kerrottu opinnon toteutussuunnitelmassa. Mikäli opiskelija on estynyt perusteluista syistä osallistumaan ensimmäiseen kontaktikertaan tai aktivoitumaan opinnoissa opettajan asettamien edellytysten mukaisesti, hänen tulee olla yhteydessä vastuuopettajaan toteutukselle osallistumisesta sopimiseksi. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija”.
- 06.03.2025 09:00 – 11:45
- 13.03.2025 09:00 – 11:45
- 20.03.2025 09:00 – 11:45
- 27.03.2025 09:00 – 11:45
- 10.04.2025 09:00 – 11:45
- 24.04.2025 09:00 – 11:45
- 08.05.2025 09:00 – 11:45
- 22.05.2025 09:00 – 11:45
Aika ja Paikka
Verkossa, Zoomissa 13.3.-24.4.2025
Kuvaus
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Tämä opintojakso on 5 opintopisteen laajuinen, vastaten noin 135 tuntia opiskelua per opiskelija. 1 opintopiste vastaa keskimäärin 27 tuntia opiskelijan tekemää työtä.
Opetusmenetelmät
Opintojaksolla tutustutaan kokonaisvaltaisesti brändin käsitteeseen ja brändin merkitykseen liiketoiminnan kehittämisessä. Opintojaksolla perehdytään brändin johtamiseen ja kehittämiseen liittyvään prosessin ja työkaluihin. Työtilassa ja tunneilla käsitellään brändin kehittämisen tietopohjaa, opiskelijalle syntyy käsitys brändin potentiaalista liiketoiminnassa sekä hän oppii hyödyntämään brändin kehittämisessä käytettäviä keskeisiä työkaluja.
Opintojakson jälkeen opiskelija osaa:
- kuvata brändin strategisen merkityksen
- tutkia ja mitata brändin kehittämistoimenpiteitä
- hyödyntää tietoa brändin kehittämisessä
- tehdä brändin kehittämissuunnitelman
Työtilana toimii Canvas -oppimisalusta.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Laurean tutkintosäännön mukaisesti kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla. Katso lisätietoa opiskelijaintranetistä.
Lisätiedot ja ilmoittautuminen
Hinta ja ilmoittautumisaika
Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta
Tarkentavat tiedot:
Ajankohta
Koulutusalat
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opetuskielet
Suomi
Arviointi
Oppimateriaalit
Lisätietoa