Kurssi

Julkaistu

(Päivitetty )

Oulun yliopisto

Markkinoinnin perusteet (AVOIN YO)

Alkaen

5 op

Kurssi taustoittaa markkinoinnin oppiainetta mm. seuraavien teemojen kautta: 1) markkinoinnin määritelmiä, käsitteitä ja ilmiöitä, mm. arvonluonti asiakkuuksissa sekä markkinointi erilaisissa toimintaympäristöissä, 2) markkinoinnin strategisia työkaluja ja viimeisimpiä ilmiöitä, mm. palveluvaltaistuminen ja verkostoituminen, 3) kuluttajakäyttäytymisen perusteita, 4) markkinointi ja kestävä kehitys, 5) B-to-B markkinointi ja myyntityö, 6) markkinointiviestintä ja digitaalinen markkinointi ja 7) jakelukanavat sekä verkostot.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Hinta ja ilmoittautumisaika

Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta

Siirry korkeakoulun sivuille(Avautuu uuteen välilehteen)

Tarkentavat tiedot:

Koulutusalat

Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Laajuus

5 op

1 osa

Koodi

AY724106P

Järjestäjä

Oulun yliopisto

Oulun yliopisto

Yhteystiedot

avoin.yliopisto@oulu.fi

Kuuluu teemoihin:

Kestävä kehitys ja kasvu

Yhteiskunta ja vuorovaikutus