Verkko-opetus

Julkaistu

(Päivitetty )

Laurea-ammattikorkeakoulu

Brändin johtaminen ja kehittäminen

Verkko-opetus

5 op

Verkossa

Aikataulu

Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta

Ilmoittautuminen tai haku kurssille

Opiskeluun varattu aika

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Pakissa olevan aikataulun mukaisesti. Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. Vaihtoehtoisesti opettaja voi määrittää myös muun tavan, jolla opiskelija vahvistaa osallistumisensa toteutukselle. Näitä toimia voidaan edellyttää viikon sisällä toteutuksen alkamisesta. Edellä esitetyn mukaisesti toimintatavan soveltaminen edellyttää, että opettaja tiedottaa toteutukselle hyväksyttyjä opiskelijoita käytänteestä ja että käytänne on kerrottu opinnon toteutussuunnitelmassa. Mikäli opiskelija on estynyt perusteluista syistä osallistumaan ensimmäiseen kontaktikertaan tai aktivoitumaan opinnoissa opettajan asettamien edellytysten mukaisesti, hänen tulee olla yhteydessä vastuuopettajaan toteutukselle osallistumisesta sopimiseksi. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija”.
  • 06.03.2025 09:00 – 11:45
  • 13.03.2025 09:00 – 11:45
  • 20.03.2025 09:00 – 11:45
  • 27.03.2025 09:00 – 11:45
  • 10.04.2025 09:00 – 11:45
  • 24.04.2025 09:00 – 11:45
  • 08.05.2025 09:00 – 11:45
  • 22.05.2025 09:00 – 11:45

Aika ja Paikka

Verkossa, Zoomissa 13.3.-24.4.2025

Kuvaus

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Tämä opintojakso on 5 opintopisteen laajuinen, vastaten noin 135 tuntia opiskelua per opiskelija. 1 opintopiste vastaa keskimäärin 27 tuntia opiskelijan tekemää työtä.

Opetusmenetelmät

Opintojaksolla tutustutaan kokonaisvaltaisesti brändin käsitteeseen ja brändin merkitykseen liiketoiminnan kehittämisessä. Opintojaksolla perehdytään brändin johtamiseen ja kehittämiseen liittyvään prosessin ja työkaluihin. Työtilassa ja tunneilla käsitellään brändin kehittämisen tietopohjaa, opiskelijalle syntyy käsitys brändin potentiaalista liiketoiminnassa sekä hän oppii hyödyntämään brändin kehittämisessä käytettäviä keskeisiä työkaluja. Opintojakson jälkeen opiskelija osaa: - kuvata brändin strategisen merkityksen - tutkia ja mitata brändin kehittämistoimenpiteitä - hyödyntää tietoa brändin kehittämisessä - tehdä brändin kehittämissuunnitelman Työtilana toimii Canvas -oppimisalusta.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Laurean tutkintosäännön mukaisesti kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla. Katso lisätietoa opiskelijaintranetistä.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Hinta ja ilmoittautumisaika

Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta

Siirry korkeakoulun sivuille(Avautuu uuteen välilehteen)

Tarkentavat tiedot:

Ajankohta

Koulutusalat

Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Opetuskielet

Suomi

Järjestäjä

Laurea- ammattikorkeakoulu

Laurea-ammattikorkeakoulu

Sijainti

Laurea Verkkokampus

Opettajat

Anna-Maija Tapojärvi, opettaja

Marika Mäki, opettaja