Course

Published

(Updated )

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Customer insight

From

2 cr

Online
Opintojaksolla tutustutaan palvelumuotoiluun erityisesti asiakasymmärryksen näkökulmasta. Tehtävänäsi on toimia kuvitteellisen vähittäiskaupan apuna ja muodostaa profiilikortti yhdestä asiakastyypistä. Asiakastietoa on koottu opintojaksoalustalle valmiiksi. Lyhyiden teoriaosuuksien pohjalta pääset itse kokeilemaan, miten asiakasymmärrys kiteytetään, ja visualisoit lopulta oman profiilikortin. Opintojaksoon sisältyy myös vertaisoppimista: pääset näkemään ja arvioimaan myös muiden saman aineiston pohjalta tekemiä profiilikortteja.

Additional information and registration

Price and registration period

Check on the university's website

Go to the institution's website(Opens in a new tab)

Additional information:

Scope

2 cr

1 component

Code

AV00ES92

Organiser

South-Eastern Finland University of Applied Sciences

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Belongs to themes:

Renewal of working life and competence

Society and interaction