Course

Published

(Updated )

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Successful customer service – interacting with diverse customers

From

2 cr

Online
Opintojaksolla on käytännönläheisiä työkaluja asiakaspalvelutaitojen vahvistamiseen ja monikulttuuriseen asiakaspalveluun. Saat myös valmiuksia menestyä muuttuvassa toimintaympäristössä. Opintojakso sopii niin opiskelijoille kuin työssä käyville ammattilaisille, jotka haluavat kehittää asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitojaan. Opintojakso jakautuu kolmeen keskeiseen teemaan: asiakaskokemus, vuorovaikutus ja erilaiset asiakaskohderyhmät.

Additional information and registration

Price and registration period

Check on the university's website

Go to the institution's website(Opens in a new tab)

Additional information:

Fields

Services

Scope

2 cr

1 component

Code

AV00FR01

Organiser

South-Eastern Finland University of Applied Sciences

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Belongs to themes:

Society and interaction

Renewal of working life and competence

Global diversity and equality