Course

Published

(Updated )

Tampereen yliopisto

Business Market Management

Opintojaksolla perehdytään B2B-markkinoinnin perusteisiin, asiakasarvon ymmärtämiseen, luomiseen ja toimittamiseen.

From

5 cr

Intermediate studies
Ydinsisältö
  • B2B-markkinoinnin perusteet.
  • Asiakkaan kokeman arvon ymmärtäminen.
  • Arvon luominen asiakkaalle.
  • Arvon toimittaminen asiakkaalle.
Täydentävä tietämys
  • Selittää asiakasarvon määritelmä ja luokitella tuotteet teollisten tuotteiden markkinoilla. Analysoida arvontuottamista, asiakassuhteita ja verkostoja globaalissa liiketoiminnassa.
  • B2B-markkinoiden segmentointi, markkinatiedon hankkiminen ja hyödyntäminen, yritykset asiakkaina, markkinointitutkimukset, kilpailija-analyysi, asiakaspalaute, markkinointistrategian luominen.
  • Tuotteistaminen, mukautuvan markkinatarjooman luominen, arvolähtöinen hinnoittelu, globaalin tarjooman hallinta, uuden tarjooman lanseeraus, markkinointikanavan hallinta.
  • Asiakassuhteiden luominen, asiakassuhteiden ylläpito, yhteistyö markkinointikanavan kanssa.
Erityistietämys
  • Korostaa asiakasarvon merkitystä B2B-markkinoilla.

Additional information and registration

Price and registration period

Check on the university's website

Go to the institution's website(Opens in a new tab)

Additional information:

Dates

From

Fields

Engineering and technology

Scope

5 cr

0

Code

TUTA.220

Organiser

Tampere University

Tampereen yliopisto

Contact details

avoin.tau@tuni.fi