Course
Published
(Updated )
Tampereen yliopisto
Business Market Management
Opintojaksolla perehdytään B2B-markkinoinnin perusteisiin, asiakasarvon ymmärtämiseen, luomiseen ja toimittamiseen.
From
5 cr
Intermediate studies
Ydinsisältö
- B2B-markkinoinnin perusteet.
- Asiakkaan kokeman arvon ymmärtäminen.
- Arvon luominen asiakkaalle.
- Arvon toimittaminen asiakkaalle.
- Selittää asiakasarvon määritelmä ja luokitella tuotteet teollisten tuotteiden markkinoilla. Analysoida arvontuottamista, asiakassuhteita ja verkostoja globaalissa liiketoiminnassa.
- B2B-markkinoiden segmentointi, markkinatiedon hankkiminen ja hyödyntäminen, yritykset asiakkaina, markkinointitutkimukset, kilpailija-analyysi, asiakaspalaute, markkinointistrategian luominen.
- Tuotteistaminen, mukautuvan markkinatarjooman luominen, arvolähtöinen hinnoittelu, globaalin tarjooman hallinta, uuden tarjooman lanseeraus, markkinointikanavan hallinta.
- Asiakassuhteiden luominen, asiakassuhteiden ylläpito, yhteistyö markkinointikanavan kanssa.
- Korostaa asiakasarvon merkitystä B2B-markkinoilla.
Additional information and registration
Price and registration period
Check on the university's website
Additional information:
Dates
From
Fields
Engineering and technology
Scope
5 cr
0Code
TUTA.220
What you will learn
Learning material