Course

Published

(Updated )

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Customer Insight and Marketing (DEMO)

5 cr

Registration open
Online
Opintojaksolla käsitellään seuraavia teemoja: - markkinoinnin peruskäsitteet - markkinoinnin kehittyminen ja sen merkitys yritykselle - kuluttajakäyttäytymisen ja asiakkaisiin liittyvän tiedon yhdistäminen asiakasprofiilien rakentamisessa (asiakasymmärrys) - markkinoinnin kilpailukeinot 4p:stä ( tuote, hinta, saatavuus ja markkinointiviestintä) laajennettuun 7 p:hen (henkilöstö, asiakaspalvelu sekä prosessit ) - brändin merkitys kilpailuetuna - vastuullisuus ja kansainvälisyys markkinoinnissa

Additional information

Please note! This is an implementation where prior learning is shown through demonstration. The implementation doesn't involve teaching.

Additional information and registration

Price and registration period

Check on the university's website

Go to the institution's website(Opens in a new tab)

Additional information:

Dates

Scope

5 cr

1 component

Code

AAB130

Organiser

Haaga-Helia University of Applied Sciences

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Contact details

avoinamk@haaga-helia.fi

+358294470108