Course

Published

(Updated )

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Customer Insight and Marketing (DEMO)

5 cr

Registration open
Face-to-face
Opintojaksolla käsitellään seuraavia teemoja: - markkinoinnin peruskäsitteet - markkinoinnin kehittyminen ja sen merkitys yritykselle - kuluttajakäyttäytymisen ja asiakkaisiin liittyvän tiedon yhdistäminen asiakasprofiilien rakentamisessa (asiakasymmärrys) - markkinoinnin kilpailukeinot 4p:stä ( tuote, hinta, saatavuus ja markkinointiviestintä) laajennettuun 7 p:hen (henkilöstö, asiakaspalvelu sekä prosessit ) - brändin merkitys kilpailuetuna - vastuullisuus ja kansainvälisyys markkinoinnissa

Additional information

Huom! Tämä on toteutus, jossa muualla hankittu osaaminen osoitetaan näytöllä. Toteutuksella ei ole opetusta.

Additional information and registration

Price and registration period

Check on the university's website

Go to the institution's website(Opens in a new tab)

Additional information:

Dates

Fields

Business, administration and law

Scope

5 cr

1 component

Code

AAB513

Organiser

Haaga-Helia University of Applied Sciences

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Contact details

avoinamk@haaga-helia.fi

+358294470108