Content

Published

(Updated )

Aalto-yliopisto

Markkinoinnin kilpailukeinot: Markkinointimix

Tutustu markkinoinnin kilpailukeinoihin ja opi lisää 4P-markkinointimallista.

Content

Start learning right away
Online
Videolla perehdytään perinteiseen 4P-markkinointimalliin (markkinointimix) sekä sen saamaan kritiikkiin. 4P-markkinointimalli tai toiselta nimeltään markkinointimix muodostuu neljästä keskeisestä elementistä: tuote, hinta, markkinointiviestintä sekä jakelukanava ja saatavuus. Video on osa Aalto-yliopiston Avoimen yliopiston kurssia Markkinoinnin johtaminen. Kurssilla opit soveltamaan teoreettisia käsitteitä käytännön liiketoimintatilanteisiin ja tutustut markkinoinnin johtamisen keskeisiin periaatteisiin liittyen esimerkiksi kohdennettuun markkinointiin, markkinoinnin kilpailukeinoihin, kuluttajakäyttäytymiseen ja markkinointistrategiaan.

Contains

  • Video: 4P-markkinointimalli (markkinointimix)

    VideoFrom

    Online
    Start learning right away
    Open
  • Kurssi: Markkinoinnin johtaminen

    Reading materialFrom

    Online
    Start learning right away
    Open

Further details

Language

Finnish

Organiser

Aalto University

Aalto-yliopisto