Reading material
Published
(Updated )
Laurea-ammattikorkeakoulu
Mikrokurssi: Asiakaskeskeisyys ja asiakasymmärrys
Tällä kurssilla käydään läpi asiakaskeskeisyyttä organisaation ja yksittäisen työntekijän näkökulmasta sekä pohditaan sitä, miten asiakkaan kokemuksia voi ymmärtää paremmin.
Reading material
8.4.2025
Start learning right away
Online
Kurssin käsitellään seuraavia aiheita: 1. Mitä tarkoittaa asiakaskeskeinen organisaatio? 2. Mikä merkitys asiakaskeskeisyydellä on yritykselle? 3. Mitä asiakaskeskeisyys tarkoittaa työntekijän arjen työssä? 4. Asiakkaan kokemusten ymmärtäminen.
Further details
Language
Finnish
Author(s)
Laurea-ammattikorkeakoulu
Publisher
Minna Pietikäinen, Laurea-ammattikorkeakoulu Oy
More information
Kirjautuminen alustalle: rekisteröinti tapahtuu antamalla nimi ja sähköpostiosoite