Reading material

Published

(Updated )

Laurea-ammattikorkeakoulu

Mikrokurssi: Asiakaskeskeisyys ja asiakasymmärrys

Tällä kurssilla käydään läpi asiakaskeskeisyyttä organisaation ja yksittäisen työntekijän näkökulmasta sekä pohditaan sitä, miten asiakkaan kokemuksia voi ymmärtää paremmin.

Reading material

8.4.2025

Start learning right away
Online

Kurssin käsitellään seuraavia aiheita: 1. Mitä tarkoittaa asiakaskeskeinen organisaatio? 2. Mikä merkitys asiakaskeskeisyydellä on yritykselle? 3. Mitä asiakaskeskeisyys tarkoittaa työntekijän arjen työssä? 4. Asiakkaan kokemusten ymmärtäminen.

Read material(Opens in a new tab)

Further details

Language

Finnish

Author(s)

Laurea-ammattikorkeakoulu

Publisher

Minna Pietikäinen, Laurea-ammattikorkeakoulu Oy

More information

Kirjautuminen alustalle: rekisteröinti tapahtuu antamalla nimi ja sähköpostiosoite