Kurssi

Julkaistu

(Päivitetty )

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Customer experience management

Alkaen

5 op

Verkossa
By the end of this course, students should be able to: • Know and apply the most important tools and techniques used to create compelling customer experiences like Design Thinking Method • Know and be able to use in creating customer experiences the latest research on consumer behavior, human decision making • Know the difference between B2C and B2B settings and its implication for CEM • Know and apply the strategy of CEM in marketing and management in general • Know how to analyze and create the customer journey map

Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Hinta ja ilmoittautumisaika

Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta

Siirry korkeakoulun sivuille(Avautuu uuteen välilehteen)

Tarkentavat tiedot:

Koulutusalat

Palvelualat

Laajuus

5 op

1 osa

Koodi

AV00FH73

Järjestäjä

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Kuuluu teemoihin:

Uudistuva työelämä ja osaaminen