Sisältö
Julkaistu
Satakunnan ammattikorkeakoulu
Verkkokauppa 2.0 : Tukea verkkokaupan kasvuun
Suomessa ja meillä Satakunnassa on lukuisia pk-yrityksiä, jotka ovat ottaneet rohkeasti askeleen verkkokaupan maailmaan. Verkkokauppa tarjoaa paikallisille yrityksille upean kasvun mahdollisuuden, mutta sen hyödyntäminen vaatii uutta oppia sekä jatkuvaa oppimista ja kehittämistä. Satakuntalaisille yrityksille suunnattu Verkkokauppa 2.0 -hanke on ollut matka, jonka aikana olemme yhdessä syventäneet ymmärrystä verkkokaupan mahdollisuuksista ja kehittäneet käytännön työkaluja niiden hyödyntämiseksi.
Kirjallinen aineisto
Alkaen
Heti oppimaan
Verkossa
Suomessa ja meillä Satakunnassa on lukuisia pk-yrityksiä, jotka ovat ottaneet rohkeasti askeleen verkkokaupan maailmaan. Verkkokauppa tarjoaa paikallisille yrityksille upean kasvun mahdollisuuden, mutta sen hyödyntäminen vaatii uutta oppia sekä jatkuvaa oppimista ja kehittämistä. Satakuntalaisille yrityksille suunnattu Verkkokauppa 2.0 -hanke on ollut matka, jonka aikana olemme yhdessä syventäneet ymmärrystä verkkokaupan mahdollisuuksista ja kehittäneet käytännön työkaluja niiden hyödyntämiseksi.
Riitta Blue ja Katri Kesti : Verkkokaupan kulmakivet 8
Johanna Ventelä ja Ollipekka Kivin : Tuotteet ja verkkokaupan sisältö – helpota ostamista! 15
Johanna Ventelä : Voittava asiakaskokemus verkkokaupassa29
Riitta Blue ja Katri Kesti : Digitaalinen markkinointi ja asiakashallinta 35
Katri Kesti ja Johanna Ventelä : Kauppiastyön kuusi käskyä 43
Katri Kesti ja Johanna Ventelä : Verkkokaupan tunnusluvut 50
Katri Kesti ja Johanna Ventelä : Verkkokaupan logistiikka tilauksesta palautukseen 55
Johanna Ventelä : Analytiikka ja data: tiedolla johtaen menestykseen! 63
Sisältää
Tarkentavat tiedot
Kieli
Suomi
Yhteyshenkilö
Johanna Ventelä
johanna.ventela@samk.fi