Sisältö

Julkaistu

(Päivitetty )

Laurea-ammattikorkeakoulu

Mikrokurssi: Asiakaskeskeisyys ja asiakasymmärrys

Tällä kurssilla käydään läpi asiakaskeskeisyyttä organisaation ja yksittäisen työntekijän näkökulmasta sekä pohditaan sitä, miten asiakkaan kokemuksia voi ymmärtää paremmin.

Kirjallinen aineisto

Alkaen

Heti oppimaan
Verkossa
Kurssin käsitellään seuraavia aiheita: 1. Mitä tarkoittaa asiakaskeskeinen organisaatio? 2. Mikä merkitys asiakaskeskeisyydellä on yritykselle? 3. Mitä asiakaskeskeisyys tarkoittaa työntekijän arjen työssä? 4. Asiakkaan kokemusten ymmärtäminen.

Sisältää

  • Mikrokurssi: Asiakaskeskeisyys ja asiakasymmärrys

    Kirjallinen aineistoAlkaen

    Verkossa
    Heti oppimaan
    Avaa

Tarkentavat tiedot

Kieli

Suomi

Järjestäjä

Laurea- ammattikorkeakoulu

Laurea-ammattikorkeakoulu

Aineisto

https://digicampus.fi/login/index.php(Avautuu uuteen välilehteen)

Yhteyshenkilö

Laurea-ammattikorkeakoulu