Sisältö

Julkaistu

Lapin ammattikorkeakoulu

Digitaalisen vastuullisuusviestinnän itsearviointityökalu

Kuluttajat ja muut sidosryhmät odottavat matkailuyrityksiltä vastuullisuustekojen lisäksi niistä viestimistä. Yritysten odotetaan viestivän teoista, joiden avulla ne luovat parempaa tulevaisuutta ihmisille ja ympäristölle. Vastuullisuusviestinnällä yritykset luovat ja ylläpitävät luottamusta, mutta se on myös tapa vastata kasvaviin raportointivaatimuksiin. Siksi vastuullisuusviestinnän tulisi olla saavutettavaa ja ymmärrettävää. Yhdessä lappilaisten matkailuyritysten kanssa olemme kehittäneet itsearviointityökalun, jolla pk-yritykset voivat parantaa digitaalista vastuullisuusviestintäänsä. Itsearviointityökalu on vapaasti kaikkien käytössä täällä. Itsearviointityökalu on kehitetty Lapin AMKin VALUE-hankkeessa (EAKR, Lapin liitto).

Kirjallinen aineisto

Heti oppimaan
Verkossa
Vastuullisuusviestinnästä lisäarvoa liiketoimintaan – VALUE oli EAKR-rahoitteinen hanke, jonka toteutti Lapin ammattikorkeakoulu 1.5.2021 – 31.3.2023. Yhteistyökumppaneina ja pilottialueina olivat Visit Levi ja Visit Meri-Lappi. Hankkeen tavoitteena oli tukea lappilaisten matkailuyritysten kestävää yritystoimintaa ja kasvua digitaalista vastuullisuusviestintää kehittämällä.

Sisältää

  • Digitaalisen vastuullisuusviestinnän itsearviointityökalu

    Kirjallinen aineistoAlkaen

    Verkossa
    Heti oppimaan
    Avaa

Tarkentavat tiedot

Kieli

Suomi

Järjestäjä

Lapin ammattikorkeakoulu

Lapin ammattikorkeakoulu